Založ si blog

l.á.s.k.a.??

Otvorila som oči a všetko bolo na svojom mieste

no predsa jadro zmenilo sa

Niekto potiahol ma za ruku, že treba spáliť most

no ja som tu doma, ty si tu, a tak kričím „dosť!“

lenže neprišla ani ozvena

a srdce nebilo

možno zobralo si dovolenku

a teraz sedí na pláži

pod slameným slnečníkom

lebo má jemnú pokožku

a možno zomrelo a bezvládne leží pod krížom

hádať sa neodvážim

A ty si sa v rannej hmle stratil tiež

ani slová s vôňou malín nie sú tu

ani šepot noci

ani polemika nesmrteľnosti chrústa

nič

Keď zrazu chuť všednosti mám v ústach

Keď kráčam zas po známej ulici

s popom v ušiach, s pivom v pravici

bez pokusov teleportovať sa k tebe, láska

lebo týchto päť písmen je zrazu podradne ohraničených

že by naozaj pod ťarchou času cit popraskal

a objaví sa už len vráska?

Napriek tomu mám nechty zaryté v tvojej vôni

čaká ma slnečný deň

no milujem čaro tôní

Voľnosť priala som si z oboch strán zrkadla

no nechcem ju, nie!

budeš mi chýbať

moja odlietajúca pseudoláska

A preto sú medené strechy zelené

06.05.2011

Vykradnuté vnútro a dôkladne vyvetraná radosť ktorá prosto vysublimovalanad žeravým uhlím cítiš ho až na [...]

Desiaty

30.03.2011

Podľa výsledkov renomovaných výskumníkov deväť z desiatich ľudí zabudne na dôležité častejšie ako by sa patrilo A potom bez následkov (okrem daňových poplatníkov) deväť dôležitostí blúdi prehnane a roztržite s cenovkou 2,50 za kilo Nezabúda ale človek desiaty s decentným dôvodom v pravom vrecku nemá ani cestovný poriadok pretože si pamätá čo [...]

Klop. Klop.

24.03.2011

Klopkám si lodičkami po dlažbe trochu dúfam že nájdem tajný vchodNo potom kráčam ďalejklopem si potichu na odchodKlop. Klop. Klopem ti na dvere soľnou ružou sĺz premokla nimi skrz na skrz Škoda že ruže zvončeky nemajú a nové kvapky stále padajúKlop. Klop.Zaklopem si aj na čelo možno vyklepem ho ako auto po náraze Ono sa šmyklo na tom čo vidieť nechcelo auto zas [...]

Ukrajina

Ukrajina aj Izrael. Zvládla by EÚ dva konflikty?

19.04.2024 06:00

Pre Ukrajinu hľadajú protivzdušnú obranu, na Blízkom východe chcú zabrániť stupňovaniu napätia. Na tom sa zhodli lídri krajín EÚ.

Fokker3128

Kiska lietal špeciálom do Popradu, Pellegrini na operu. Hodina letu stojí tisíce, aké sú pravidlá využívania vládnej flotily?

19.04.2024 06:00

Cestovanie kamkoľvek, bez udania dôvodu a zadarmo, účet totiž platí štátna kasa

Irán, armáda

Explózie v Iráne. Predstavitelia USA uviedli, že je to izraelská odveta, strany konflliktu zatiaľ mlčia

19.04.2024 05:45

Izrael v noci na piatok zaútočil na Irán ako odvetu za jeho úder, uviedli pre americké médiá nemenovaní predstavitelia USA.

Trump

Porota, ktorá rozhodne o Trumpovi v historickom procese, je už kompletná

18.04.2024 23:26

Porota sa vyberala zo stoviek potenciálnych členov na základe série otázok, ktoré majú zaručiť, že sa budú rozhodovať nestranne.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 16
Celková čítanosť: 26103x
Priemerná čítanosť článkov: 1631x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy