Založ si blog

Prsteň (nedeľná, ak chcete)

Keď nastúpiš na palubu

mal by si si dať vestu

ja to ale nespravím

chcem nájsť si k tebe cestu

Keď niečo ťa bolí

máš si zobrať liek

kde by sme to ale boli?

cit nahradiť zhlukom piluliek

To mi pripomína….

Raz na dovolenke

kde slnko bolo väčšie

ako nafúknuté hlavy papalášov

a žiarivejšie jak svetlušky

čo skryli sa do lampášov

s hlavou niekde tam za horizontom

vbehla som do mora

a príliv ukradol mi prsteň

potvora

Mala som ho ešte chvíľu na očiach

načiahla som sa poň

a už som bola blízko

voda hýbala sa stále viac

on rýchlo padal do hlbín, tak nízko

a ty mi proste pripomínaš pocit

keď dotykom toho zničím viac než napravím

a hoci

mám ten prsteň takmer v dlani

každý pohyb vlny rozvíri

a mne ostane len spomienka

na výklad kde ležal na vankúši vlani

Tam spoznala som ho

a on nepoznal moje prsty

neboli  žiadne dotyky a cesty

tak prsteň bez prstu je iba kruhom

v celej svojej jednoduchosti

a teraz si pláva s nejakým pstruhom

na dne mojej posadnutosti

nájsť si k vám dvom cestu…..

A preto sú medené strechy zelené

06.05.2011

Vykradnuté vnútro a dôkladne vyvetraná radosť ktorá prosto vysublimovalanad žeravým uhlím cítiš ho až na [...]

Desiaty

30.03.2011

Podľa výsledkov renomovaných výskumníkov deväť z desiatich ľudí zabudne na dôležité častejšie ako by sa patrilo A potom bez následkov (okrem daňových poplatníkov) deväť dôležitostí blúdi prehnane a roztržite s cenovkou 2,50 za kilo Nezabúda ale človek desiaty s decentným dôvodom v pravom vrecku nemá ani cestovný poriadok pretože si pamätá čo [...]

Klop. Klop.

24.03.2011

Klopkám si lodičkami po dlažbe trochu dúfam že nájdem tajný vchodNo potom kráčam ďalejklopem si potichu na odchodKlop. Klop. Klopem ti na dvere soľnou ružou sĺz premokla nimi skrz na skrz Škoda že ruže zvončeky nemajú a nové kvapky stále padajúKlop. Klop.Zaklopem si aj na čelo možno vyklepem ho ako auto po náraze Ono sa šmyklo na tom čo vidieť nechcelo auto zas [...]

ATACMS, vojna na Ukrajine

Kyjev už nasadil strely dlhého doletu ATACMS. Američania ich dodali tajne

24.04.2024 20:54

Zbrane prišli na Ukrajinu tento mesiac, oznámilo americké ministerstvo zahraničných vecí.

Francois Fillon

Francúzsky súd potvrdil odsúdenie expremiéra Fillona v kauze sprenevery

24.04.2024 19:16

Sprenevery sa dopustil vytvorením fiktívneho pracovného miesta pre svoju manželku Penelope.

Vakcína / Očkovanie /

WHO: Očkovanie zachránilo za uplynulých 50 rokov najmenej 154 miliónov životov

24.04.2024 19:11

V priemere to za toto obdobie predstavuje šesť zachránených životov za minútu.

zuzana čaputová, spišské podhradie, tragédia, nehoda, autobus

Prezidentka Čaputová si v Starej Ľubovni uctila obete nešťastia z Podhradia

24.04.2024 18:47

V stredu navštívila i obec Zborov v okrese Bardejov.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 16
Celková čítanosť: 26235x
Priemerná čítanosť článkov: 1640x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy